جرم من.....
 
زیر سقف اتاق عمل......
چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, :: 15:5 ::  نويسنده : امپراطور

نام : عاشق
نام خانوادگی : تنها
نام مادر : فرشته غم
نام پدر : کوه رنج

محل تولد: محراب غم
شماره شناسنامه: بی مفهوم

صادره از : شهر عشق - کوچه بدبختی - پلاک نیستی - طبقه فلاکت
جرم : عاشقی

محکومیت : زندگی کردن
تاریخ تولد : زمانی که با او آشنا شدم
تاریخ وفات : زمانی که از او جدا شدم



نظرات شما عزیزان:

alaki
ساعت13:48---8 دی 1391
baba bi khial me3 man bash yad begir unaee k gozashtano raftano leh koni na lehet konan...

banafsheh
ساعت17:11---7 دی 1391
fekr konam hanuz kheiliya motevaled nashodan

BACHE BALA
ساعت23:27---6 دی 1391
پس تولدتون مبارک.

E.N
ساعت22:22---6 دی 1391
جرمتم سنگین بوده ها!!!!!!!!!


meshki
ساعت20:22---6 دی 1391
chiea maghe bache del nadare faghat shoma del darin?

bache bala
ساعت19:55---6 دی 1391
عاشق تنها الان متولد شدی یا تاریخ وفاتت ثبت شده؟
پاسخ:الان مردم وتصمیم دارم دوباره به دنیابیام


z.h
ساعت16:55---6 دی 1391
امپراطور احساساتی مثل فیل بدون عاج میمونه!!! یعنی خیلی عجیب غریبه...
صادق:بووای فیلو سوزوندین‏(‏:
پاسخ:من خیلی احساساتم قویه شمابگو رمانتیک اگه خشن بودم میدادم همتون رو گردن بزنن پس شانس اوردین


danbo
ساعت16:12---6 دی 1391
بابا تو دیگه خیییییییییلی داغونی فکر کنم قلبه له شده

Hissssssssss yavash Bekhun
ساعت15:21---6 دی 1391
ye juri harf mizanin engar 100bar shekaste eshghi khordinnnnnnnnn.alan baraye del shekaste budan kheyllllllllllllllliiiiiiiiiiiii zzzzzzzzzzzude...............

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


زیر سقف اتاق عمل
آخرین مطالب
پيوندها